- See more at: http://www.mybloggeradvice.com/2013/09/create-pop-up-email-widget.html#sthash.Zyh31MDK.dpuf

Proje Yönetimi Sertifika Programı ve PMP Sertifikası Eğitimi Türkiye'de İlk Defa Stratejik Proje Seçimi ve Fizibilite Sertifika Programı Proje Yönetimi Metodolojisi ve Uygulamaları Eğitimi PMP olmanın yolu, PMI'ın Global REP ünvanlı eğitim merkezi PEM

PROJEDE KONTROL SIZ DE OLSUN !! KRITIK TARIHLERE UYUN

3 Şubat 2014 Pazartesi

Çoğu proje yöneticisi, projelerdeki kritik termin tarihlerine, az veya hiç tolerans olmadan uymalarının istendiği durumlarla karşılaşıyorlar. Bu kısıtlara uymak kendi takımınız açısından zaten yeterince zorken, müşterilerin kendi taahhütlerini yerine getirmemeleri ile durum daha da zorlaşmaktadır. Müşterilerinize ihtiyaç duyduğunuzda onlardan gerekli desteği alamamanız, kritik teslimatları gözden geçirmemeleri ve onaylamamaları projede daha da fazla gecikmelere sebep olmaktadır.
kritik tarihlere uyun, müşterilerinizi yönetin


Proje yöneticisi bakış açısından bakarsak, bu durumlar ile başa çıkmanız için proaktif bir şekilde risk yönetimiolay yönetimi ve proaktif iletişim gerçekleştirmeniz sizin avantajınıza olacaktır.
·       Müşteri teslim tarihlerinizi risk yönetimi içerisine alın. Müşterilerinizin iletişim yetenek ve isteğini risk olarak görmeniz, bu endişenize odaklanmanızı ve tüm proje boyunca bunu göz önünde tutmanızı sağlayacaktır. Bu da size bu riskle ilgili ek önlem aktivitelerini gerçekleştirmenize yardımcı olacaktır.
·       İletişiminizi ve beklentileri yönetin. Proaktif iletişime geçerek müşterinizin onlardan beklentilerinizi anlamasını ve bu noktalardaki gecikmelerin sonuçlarının farkında olmasını sağlayabilirsiniz.
·       Kaçırılan teslim tarihlerinizi olay yönetimi içerisine alın. Eğer müşteriniz, yaptığınız risk yönetimine rağmen kendi uymaları gereken tarihleri kaçırıyorlar ise, artık bir olay (issue) ile karşı karşıyasınız demektir. Olay yönetimi (problem belirlenmesi ve çözümü) gerçekleştirmeniz gerekir. Müşteriniz üzerinde direkt otoriteniz yoktur, bu yüzden olay yönetimi ile kendi ve müşterinizin yöneticilerini de işin içine katarak onlardan daha geniş bir bakış açısı kazanarak olayın çözümüne gidebilirsiniz.
Aslında kendi kontrolünüzde olmayan bu müşteri davranışları için sorumlu tutuluyorsunuz gibi görünebilir ama projenizin yönetim süreçleri üzerinde kontrol sahibisinizdir. Risk ve iletişim yönetimi yapabilirsiniz ve sorunlarınızı proaktif olarak yönetebilir, yöneticinizi ve sponsorunuzu efektif kullanabilir ve herkesin teslim tarihlerine uymaya odaklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TAKİP EDİN

 
x
Subscribe
emailSubscribe to our mailing list to get the updates to your email inbox...
Delivered by FeedBurner | powered by blogtipsntricks
- See more at: http://www.mybloggeradvice.com/2013/09/create-pop-up-email-widget.html#sthash.Zyh31MDK.dpuf

Popüler Yayınlar

AddThis Smart Layers